پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

 

چگونه می توانم از کاتالون خرید کنم؟
شما ابتدا کالای مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.
شما باید در سایت ثبت نام کرده باشید در غیر اینصورت قادر به خرید محصولات نمی باشید

می توانید در ادامه ثبت سفارش براحتی از طریق شماره موبایل خود و یا ایمیل ثبت نام کنید.لطفا در هنگام پر کردن فرم، شماره موبایل  را درست وارد کنید تا بتوانید کد تایید را بصورت اس ام اس دریافت کنید
بعد از خرید، کد سفارش شما و همچنین ارسال آن از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

 

آیا می توانم بدون ثبت نام از مکس بکس خرید کنم؟

خیر امکان خرید محصولات بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد.
شما با داشتن حساب کاربری می توانید:
براحتی سفارشات خود را پیگیری کرده و با خیال آسوده خرید نمایید.
سوابق خرید های خود را ببینید.
نظرات و انتقادات خود را زیر محصولات بنویسید.
و از تخفیف ها و فروش های ویژه با خبر شوید.

 

چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز خود مطمئن شوم؟

در صفحه محصول مورد نظر ، در زیر عکس محصول “راهنمای سایز” موجود بوده و با انتخاب و کلیک بر روی آن می توانید از سایز و اندازه های دقیق محصول مطلع شده و آگاهانه سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم سفارشم را بصورت تلفنی ثبت نمایم؟

خیر. در سایت کاتالون شرایط مهیاست تا به صورت  آنلاین خرید خود را انجام دهید.
بنابر این نگران مراحل خرید بصورت آنلاین نباشید.خرید آنلاین از سایت کاتالون براحتی انجام می پذیرد.

 

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش،در صورت انصراف ، آن را تغییر دهم یا لغو کنم؟

خیر. بعد از اتمام ثبت سفارش امکان تغییر سفارش وجود ندارد. اما شما می توانید برای لغو سفارش با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

چگونه می توانم بعد از ثبت سفارشات خود ، آنها را پیگیری کنم و از وضعیت آنها با خبر شوم؟

شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود و از قسمت “سفارشات من” سفارشات خود را پیگیری کنید.
همچنین سایت کاتالون بعد از ثبت سفارش و تحویل بسته شما به اداره پست،کدرهگیری سفارش شما را برایتان پیامک خواهدکرد.

شما عزیزان می توانید با وارد کردن این کد رهگیری در سایت اداره پست،از وضعیت لحظه ای سفارش خود،آگاه شوید.

سایت اداره پست: tracking.post.ir

 

آیا می توانم در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز از کاتالون خرید کنم؟

بله.شرایط مهیاست تا شما در ۷ روز هفته و ایام تعطیل و بصورت ۲۴ ساعته در هر ساعتی از شبانه روز خرید خود را انجام دهید.

 

آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم تا سفارش من به آدرس آن شخص ارسال شده و تحویل او شود؟

بله این امکان در کاتالون وجود دارد.شما می توانید بعد از ثبت سفارش در قسمت “افزودن آدرس جدید” آدرس شخصی که می خواهید سفارش برای او ارسال شود را وارد نمایید.
شما از این طریق می توانید برای دوستان و آشنایان خود خرید کرده و برای عزیزانتان هدیه بفرستید.

 

آیا بعد از خرید و اتمام ثبت سفارش باید با فروشگاه تماس بگیرم تا از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

خیر. کاتالون وضعیت و مراحل سفارش شما را بصورت پیامک به شما اعلام خواهد کرد.

 


پرداخت

 

چگونه میتوانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

شما از طریق درگاه بانکی و با کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانید مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.

اگر پرداخت من ناموفق بود و مبلغ سفارش از حساب من کم شد چه کار باید بکنم؟

در بعضی موارد بدلیل قطعی شبکه بانکی پرداخت ناموفق می شود. در شرایطِ پرداخت ناموفق اگر مبلغ مورد نظر از حساب شما کم شد این پول در حساب میان بانکی است.این مبلغ نهایتا ظرف مدت ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب شما برگشت داده می شود ، در غیر این صورت شما باید با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس بگیرید تا مشکل شما رفع شود.

آیا پرداخت اینترنتی در کاتالون امن است؟

ما در طراحی و شیوه و اتصال پرداخت اینترنتی در کاتالون تلاش نموده ایم تا امنیت لازم برای پرداخت اینترنتی شما فراهم شود.
با این حال به شما توصیه میکنیم برای اطمینان از امنیت پرداخت خود ، موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:
در قسمت آدرس بار در مرورگر وب خود اطمینان حاصل کنید که پروتکل امن اچ تی تی پی اس (https) در ابتدای آدرس وجود داشته باشد.
قبل از ورود اطلاعات کارت خود از موجود بودن قفل طلایی در بالا سمت راست صفحه مرورگر خود مطمئن شوید.در صورت موجود نبودن قفل طلایی از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری نمایید.
برای وارد کردن اطلاعات کارت بهتر است از کلید مجازی استفاده نمایید.

 


ارسال سفارش

 

پس از ثبت سفارش،چه مدت طول می کشد تا سفارش به دست من برسد؟

بازه زمانی تحویل سفارشات بصورت زیر می باشد

سفارشات پستی:

سفارش شما پس از ثبت درسایت،مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت و حداکثر 24 ساعت پس از پیت سفارش بسته شما تحویل اداره پست خواهد شد و اداره پست نیز طی 72 ساعت کاری بستتون رو تحویل شما عزیزان خواهد داد.

 

سفارشات پیکی(مخصوص شهر تهران):

سفارشات پیکی ثبت شده تا قبل از ساعت 14،در همان روز ثبت سفارش تحویل شما عزیزان خواهد شد.ارسال سفارشات پیکی ثبت شده بعد از ساعت 14،به روز بعد موکول خواهد شد.

دقت بفرمایین که پیک موتوری فقط و فقط برای شهر تهران می باشد و به اطراف تهران(اسلامشهر،ورامین،رباط کریم،شهریار و….)به هیچ عنوان ارسال پیکی نخواهیم داشت.

اگر قصد استفاده از پیک موتوری را دارید،حتما هنگام ثبت آدرس خود،یک شماره تماس در دسترس را وارد سیستم کنید.زیرا پیک موتوری موظف است قبل از حرکت به سمت آدرس مورد نظر،با گیرنده بسته هماهنگی های لازم را انجام دهد.

 

سفارشات تیپاکسی:

اگر شما تهران نیستید و برای دریافت بسته خود عجله دارید،می توانید از طریق تیپاکس اقدام به ثبت سفارش بفرمایید.همه روزه سفارشات تیپاکسی ثبت شده تا قبل از ساعت 14،در همان روز ثبت سفارش ارسال خواهد شد.ارسال سفارشات تیپاکسی ثبت شده بعد از ساعت 14،به روز بعد موکول خواهد شد.

یک روز بعد از ارسال بسته شما از طریق تیپاکس،بسته تحویل شما عزیزان خواهد شد.

 

هزینه ارسال سفارش چه قدر است؟

هزینه ارسال پست بصورت زیر محاسبه می شود

سفارش 1الی2 کار : 12هزار تومان

و به ازای اضافه شدن هر آیتم به سفارش،2هزار تومان به مبلغ پست اضافه خواهد شد.

 

هزینه ارسال پیک به تمام نقاط شهر تهران 25 هزار تومان می باشد.

 

هزینه ارسال تیپاکس بستگی به شهر شما و وزن بسته متغیر می باشد و شما بعد از دریافت سفارش،هزینه ارسال تیپاکس را پرداخت میکنید و نیازی به پرداخت وجه ارسال در هنگام ثبت سفارش نمی باشد

 

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه خود تحویل بگیرم؟

خیر.در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

 

آیا می توانم سفارشات خود را رهگیری کنم؟

بله.شما می توانید کد رهگیری ۲۰ رقمی سفارش خود را در آدرس http://itemtracking.post.ir/

وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

این کد رهگیری پس از تحویل بسته به وسیله اداره پست، از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

 

سفارش من پس از پرداخت،چه زمانی ارسال می شود؟

تمام سفارشات پس از پرداخت ، تایید و پردازش، حداکثر طی 24 ساعت کاری تحویل پست می شود.

 


خدمات پس از فروش

 

تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

فرصت بازگرداندن کالا تا ۷ روز می باشد.بعد از گذشت ۷ روز از تحویل کالا به هیچ عنوان کالای شما تحویل گرفته نمی شود.

 

اگر کالایی که دریافت کرده ام دارای آسیب دیدگی یا زدگی باشد باید چه کار کنم؟

ابتدا قسمت “شرایط بازگرداندن کالا” را مشاهده کرده و جزئیات و شرایط را به دقت مطالعه نمایید.سپس شما می توانید با پشتیبانی کاتالون تماس گرفته و مشکل را عنوان کنید و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

اگر کالایی که سفارش داده ام با آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت چه کار باید بکنم؟

شما می توانید با بخش پشتیبانی کاتالون تماس بگیرید و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد. شماره پشتیبانی در قسمت “تماس با ما” آمده است

چرا از کاتالون خرید کنیم؟

فروشگاه اینترنتی کاتالون مفتخر است تجربه های خود را در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک را هم اکنون بصورت دیجیتالی در catalon.ir به شما عزیزان ارائه نماید. با کمک فعالان این صنعت توانسته ایم تولیدات صنعتی و مدرن داخلی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب، در جهت رفع هر چه بهتر نیازهای مشتریان خود برآییم. کاتالون همواره خود را در مورد قیمت گذاری عادلانه مسئول می داند و همواره تلاش کرده است با ارائه قیمت های مناسب و عادلانه برای تمام اقشار مشتریان خود امکان خرید راحتی را فراهم کند. محصولات با کیفیت این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود که شما عزیزان می توانید از آنها بهرهمند شوید.

تماس با ما: 55635710_021

آدرس اینستاگرام: catalon.ir

تهران_بازاربزرگ_بازارعباس آباد_پاساژغدیر_طبقه2_پلاک63

کپی رایت 2020 | تمامی حقوق وب سایت متعلق به 690300 می باشد. طراحی وب سایت توسط دارکوب

تلفن